Джерело: berdichev.biz

Компанія Zibra AI представила революційний продукт для кіноіндустрії – повідомляє Сергій Токарєв

Компанія Zibra AI дивує. Віртуальне виробництво постійно зіштовхується з різноманітними викликами у процесі створення реалістичних візуальних ефектів (VFX). Головна складність – масштабування, оскільки більшість звичних підходів пов’язано з поступовою обробкою кадрів. Через обмеження у системах передачі та зберігання інформації вся робота сповільнюється.

Українська deep-tech компанія Zibra AI знайшла рішення й створила технологію ZibraVDB. Вона працює з великими об’ємами ефектів, економить час і ресурси, а також покращує результат. Про це розповів у своєму LinkedIn інвестор та IT-бізнесмен Сергій Токарєв.

Особливості та переваги ZibraVDB

Особливості та переваги ZibraVDB

Новий продукт компанії Zibra AI є результатом тривалих досліджень та розробок. Наразі він здатний до 100 разів стискати та розпаковувати великі візуальні ефекти безпосередньо під час рендерингу.

ZibraVDB в кілька разів збільшує потенціал і можливості розробників. Його гнучкість розраховано на створення унікальних ефектів, інтеграцію під певні потреби та пошук індивідуальних рішень. При цьому вартість робіт значно знижується, що робить технологію доступною для невеликих команд.

«Пишаюся тим, чого досягли українські розробники. Їхня технологія допомагатиме компаніям реалізовувати ідеї, які раніше здавалися практично неможливими. ZibraVDB доводить, що навіть у важкий для України час можна створювати інноваційні технології», – запевняє Сергій Токарєв.

Продукт зберігає швидкість та продуктивність під час роботи над візуальними ефектами. Він дає можливість виконувати задачі у режимі реального часу та покращує загальне враження від результату.

Як відбувається інтеграція технології

«Як відомо, аби досягти високого рівня продуктивності деякі альтернативи потребують спеціалізованого обладнання або можуть бути оптимізовані лише для певних конфігурацій. Ця технологія забезпечує роботу з інструментами будь-якого виробника», – говорить Сергій Токарєв.

Технологія інтегрується з різними інструментами, які використовуються для візуальних ефектів. Наприклад, з Houdini та Unreal Engine. Її можна включити до будь-якого проєкту без особливих змін у робочих процесах. Крім провідних інструментів, додатково планується зосередити оптимізацію продукту на GPU класу PS5 та розширенні ігрових консолей.

Які є плани ZibraVDB

Студійний план для Unreal Engine розраховано на команди з прибутком від 250 000 доларів або з фінансуванням в 1 мільйон доларів. Він передбачає підтримку не лише Unreal Engine, а й Houdini (зараз на стадії альфа-тесту), включає підписку або ж оплату за весь проєкт.

Приватні особи та невеликі команди, які працюють з інді-проєктами, можуть скористатися індивідуальним планом. Він забезпечує безстроковий рендеринг і підтримку через пошту за 299 доларів на рік або 29 доларів на місяць.

План для Houdini ще на стадії альфа-тестування, але його вже можна випробувати, до того ж безкоштовно. Проте варто врахувати обмежений час і необхідність отримати дозвіл. Серед особливостей продукту варто відзначити універсальний формат .zibravdb, декомпресію у реальному часі та можливість стискання великих об’ємів інформації.

Поширити це:

Подобається це:

Подобається Завантаження…