Джерело: berdichev.biz

Вигідно купувати дуже легко, якщо знати деякі моменти. З кожним роком обсяг ринку електронної комерції в Україні зростає, а кількість замовлень збільшується. Все більше людей довіряють інтернет-магазинам та маркетплейсам https://bryhadyr.com.ua/ , а продавці все частіше вдосконалюють свої маркетингові навички. Ми розібралися, як купувати дійсно потрібні речі, а не те, що підготували маркетологи.

Вигідно купувати легко, якщо знати хитрощі

Знижки та спеціальні пропозиції – двигун торгівлі! Продавці можуть знижувати ціни, щоб швидше продати товар, нехай і з меншим прибутком, але тим самим збільшити свій товарообіг.

Але буває, що знижку використовують як хитрість: при розміщенні товару на маркетплейсі продавець відразу завищує ціну і вже робить з неї знижку. Виходить, що товар продається за звичайною ціною, але покупці охочіше його беруть.

Ще одним прийомом маркетологів, фахівців зі збільшення продажів, є створення штучного хайпу. Ви бачили годинник зі зворотним відліком «до кінця акції залишилося стільки хвилин»? Покупцеві ніби кажуть: якщо ти не купиш товар зараз, то потім його або не буде, або він подорожчає.

«Такі прийоми призначені для прийняття швидкого рішення без можливості поміркувати над тим, чи підходить той, чи інший продукт, чи ні. Це працює практично у всіх категоріях, починаючи від упаковки цукру і закінчуючи квартирою», –  наголошує Валентин Бортник, журналіст порталу Новини Бердичева у своєму досліджені.

Ще одна хитрість – добірки. Маркетплейс оголошує розпродаж на певну групу товарів та об’єднує її загальною тематикою: «Ліквідація», «Хіти тижня», «Акція дня» тощо. Людина, яка постійно купує цей товар за 300 гривень, звичайно ж, вибере його зі знижкою.

Пастка в тому, що інші товари в підборі починають сприйматися як більш дешеві, і людина починає кидати в кошик те, на що не збирався. Розрахунок маркетолога на те, що люди не будуть порівнювати ціни на кожен товар у добірці, спрацював!

«Якщо порівняти цю ціну з ціною аналогічного товару на інших сайтах, можливо, ви знайдете більш вигідну пропозицію. Ось тут і вступає в гру фактор об’єднання товарів в групу. Можливо, роблячи покупку, ви оберете 2-3-15 товарів, і вам просто буде невигідно порівнювати вартість кожного товару на різних платформах за часом», – наголошує дослідник.

Багато покупців вважають за краще вивчати відгуки, перш ніж зробити остаточний вибір. Це дійсно може бути інформативно. Однак завжди слід пам’ятати: не всі відгуки однаково об’єктивні. Буває, що магазини дарують подарунки за хороші відгуки або навіть купують їх безпосередньо – на жаль, оголошень подібного роду в інтернеті досить багато.

«З одного боку, для нас, як для покупців, це додаткова інформація при прийнятті рішення, з іншого, якщо спиратися тільки на відгуки, то теж можна помилитися», – каже журналіст.

Замовити продукти додому – це справжня лотерея. Магазини користуються тим, що покупець не бачить товар наживо, і іноді обманюють.

Популярна техніка – красиві фотографії речей преміальної якості. Наприклад, людина бачить перед собою карту у вигляді великої яскраво-бордової вишні. Кожна ягідка блищить і виграшно виглядає в кадрі. Нижче покупець бачить досить демократичну ціну і вирішує: її потрібно брати.

Досить часто очікування такої покупки розходиться з реальністю. Замість модельного типу ягід вишня буває меншого калібру, більш скромного кольору і не така свіжа, як на фото.

Як протистояти

Контролювати свої емоції, підходити до покупок розсудливо і раціонально. Не поспішай. Задайте собі питання: «Чи дійсно мені потрібен цей продукт?».

Якщо ви не впевнені, хорошим варіантом буде покласти в кошик те, що ви хочете, і прийняти остаточне рішення на наступний день. Це допоможе охолодити емоції та прислухатися до своїх справжніх бажань.

Вигідні угоди вимагають більше часу та залучення. Перед тим, як зробити замовлення, варто вивчити ринок і порівняти ціни. Можливо, такий же товар в іншому магазині або на іншому маркетплейсі коштує дешевше. Маркетплейси беруть комісію з продавців, а тому та ж футболка на офіційному сайті продавця може коштувати дешевше.

Купувати товари на маркетплейсі зручно. Пункти видачі часто розташовані неподалік від вашого будинку або роботи. Однак не завжди зручно означає вигідно. Важливо знайти баланс.

Вранці гроші, ввечері стільці

Кожен маркетплейс має свої правила оплати. Деякі сайти списують гроші з картки після того, як покупець забрав замовлення. Інші – відразу при реєстрації. Важливо знати правило: оформлення замовлення не дорівнює покупці.

Золоте правило полягає в тому, щоб не вважати покупку завершеною, поки ви не забрали товар з пункту видачі. Ви завжди можете прийти, перевірити товар, подивитися на нього, приміряти, і ніхто не скаже вам поганого слова за відмову від покупки. Однак маркетплейс може стягнути з вас плату за відмову.

Замовлення товару через інтернет належати до дистанційного продажу. Протягом 7 днів можна повернути все, крім товарів, виготовлених на замовлення. Наприклад, ви не можете повернути чашку з надрукованими на ній особистими фотографіями.

Правила, про які не варто забувати під час покупок в інтернеті:

  • Не піддавайтеся емоціям. Перш ніж платити, подумайте, чи дійсно вам потрібен конкретний товар.
  • Дайте більше часу на пошук певної посади. Це допоможе вам вибрати дійсно вартісну річ.
  • Подивіться на відгуки, але пам’ятайте: вони можуть бути необ’єктивними.
  • Порівняйте ціну на товари на різних сайтах В інших місцях може бути дешевше навіть без знижок і розпродажів.
  • Пам’ятайте, що покупка вважається завершеною тільки тоді, коли ви забрали товар з пункту видачі.

Майте на увазі, що ви можете повернути товар, якщо він був зроблений не на замовлення після покупки. Закон на вашому боці.