Відтепер юридичні особи зможуть простіше та ефективніше управляти своїми транспортними засобами та отримувати сервісні послуги МВС онлайн.

В Україні запрацював Кабінет водія для бізнесу. Цей інноваційний онлайн-інструмент дозволить підприємцям оптимізувати свій робочий процес та зекономити час. Водночас у сервісних центрів МВС знизиться навантаження.   

Зокрема через Кабінет водія для бізнесу можна буде призначити належного користувача. Нагадаємо, належний користувач — це фізична особа, яка фактично користується транспортним засобом, що їй не належить. 

За 2023 рік юридичними особами в Житомирській області здійснено 153 операції із призначення належного користувача. З початку 2024 року вже здійснено 134 операції. Відтепер можливість отримання послуги онлайн значно спростить цю процедуру для бізнесу.

Функції Кабінету водія для бізнесу

Реєстрація в  Кабінеті водія для бізнесу

Доступ до сервісу забезпечується через авторизацію під електронною печаткою підприємства. Після входу в систему, власники мають можливість призначити адміністратора, який буде керувати Кабінетом від імені компанії.

Як призначити належного користувача  в  Кабінеті водія для бізнесу

Кабінет водія для бізнесу відкриває нові можливості для юридичних осіб, надаючи інструмент для більш ефективного управління автопарком та доступу до важливої інформації. Проєкт реалізовано у співпраці Головного сервісного центру МВС з ДП «Інфотех».

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС у Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

РСЦ ГСЦ МВС в Житомирській області