Після запуску першого пікапа BYD, Shark PHEV, Toyota тестує повністю електричну модель Hilux BEV. Toyota готується випустити свій перший електричний пікап у Таїланді до кінця наступного року.

Toyota випустить свій перший електричний пікап у Таїланді

Як один із найбільш продаваних пікапів у світі, Toyota Hilux є ідеальною моделлю для повністю електричних моделей. Він уже продається в 180 країнах і регіонах з широким ринком покупців.

Toyota деякий час дражнила повністю електричну версію. Попри те, що його перший «електрифікований» Hilux Hybrid 48V був представлений у грудні минулого року, він все ще має 2,8-літровий дизельний двигун для скромного підвищення паливної ефективності на 5%.

Минулого року автовиробник навіть представив прототип Hilux на водневих паливних елементах , тож де повністю електрична версія?

Виступаючи перед журналістами на Бангкокському міжнародному автосалоні в березні, президент Toyota Thailand Норіакі Камашіта підтвердив, що Hilux EV буде випущено до кінця 2025 року.

«Ми маємо намір виробляти Hilux BEV тут», — підтвердив цього тижня Reuters Прас Ганеш, виконавчий віцепрезидент Toyota Motor Asia. Попри те, що перший електричний пікап Toyota буде націлений на ринок Таїланду, за словами Ганеша, Toyota розглядає можливість експорту моделі.

Toyota все ще працює над проблемами перед дебютом. Чим більший запас ходу, тим більше акумулятора, що означає, що вага автомобіля також стає значно важчою, а це означає, що вантажопідйомність може бути більшою. бути набагато менше», – пояснив Ганеш.

«Тож чи задовольнить це потреби клієнта?» це завжди наша найбільша проблема. Ми завжди намагаємося зрозуміти, що вони роблять».

Китайські автовиробники не сплять

Тим часом китайський конкурент BYD цього тижня випустив свій перший пікап. Компанія BYD представила Shark, гібридний пікап, що підключається до електромережі, із запасом ходу 100 км (62 милі) за NEDC на повністю електричному ходу. У сукупності Shark PHEV може проїхати 840 км (522 милі) за NEDC.

BYD випустила Shark у Мексиці, але планує поширити пікап у всьому світі. Доступна у двох версіях, модель GL починається з 53 400 доларів (899 980 песо), а GS коштує 58 100 доларів (969 800 песо).

За даними BYD, витрата палива Shark (7,5 л на 100 км) на 40% нижчий, ніж у вантажівки з газовим двигуном. При довжині 5457 мм, ширині 1971 мм і висоті 1925 мм BYD Shark є прямим конкурентом найбільш продаваного пікапа Hilux від Toyota (5325 мм довжини × 1855 мм ширини × 1815 мм у висоту).

Тим часом продажі Toyota цього року впали на 25% у Таїланді (133 406) після падіння ще на 32% у березні. Очікується, що BYD завершить будівництво свого першого автомобільного заводу в Таїланді. Очікується, що після запуску завод вироблятиме 150 000 автомобілів на рік, оскільки BYD планує розвивати свій бренд у регіоні.

Toyota доведеться поспішати, щоб не відставати від автомобільного ринку Таїланду, що швидко розвивається, інакше вона ризикує ще більше відстати від BYD, MG і GWM.

Джерело