«Укрзалізниця» розробляє модель зміни тарифів на пасажирські перевезення, йдеться про спальні вагони та «Інтерсіті+». Серед пропозицій — щоб ціни на квитки залежали від популярності рейсів та часу доби.

Про це повідомив керівник пасажирського напряму УЗ Олександр Перцовський в інтерв’ю Forbes.

Перша зміна передбачає помірне підвищення базових тарифів щорічно з урахуванням інфляції.

Також УЗ просить уряд прибрати державне регулювання на ціни квитків класу СВ. Перцовський пояснив: «Попри високу вартість, їх розкуповують найшвидше».

Серед іншого, «гнучке ціноутворення» пропонують для всіх класів «Інтерсіті+». Водночас можуть бути встановлені певні цінові «стелі».

Ще одна пропозиція передбачає введення «більше гнучкої, динамічної тарифної моделі», щоб можна було варіювати ціни на квитки залежно від годин і днів та інших параметрів, поділявся посадовець «Укрзалізниці». При цьому залишатимуться й найбільш доступні тарифи для тих, для кого критична саме вартість.

А втім, Перцовський запевнив, що до кінця війни українці точно матимуть змогу купувати доступні квитки: «Це наше зобов’язання як соціальної компанії».

Востаннє компанія підвищувала тарифи на 3–72% на міжнародні пасажирські перевезення в грудні 2023 року. Вартість квитків на поїзд Київ — Варшава — Київ, попит на який залишається ажіотажним, зросла на 72%. На проїзд в «Інтерсіті+» Київ — Перемишль — Київ ціна збільшиться на 26%, а в нічному поїзді Одеса — Перемишль — Одеса — у діапазоні 37-49%.

Джерело: hromadske


Джерело: https://zt.20minut.ua/