У наш час, коли безпека та зручність гостей стають найважливішими завданнями для готелів, використання системи електронних замків стає невід’ємною необхідністю. Електронні замки пропонують цілу низку переваг, які суттєво підвищують рівень сервісу та забезпечують безпеку як для гостей, так і для персоналу готелю. Давайте розберемо, яких основних помилок припускаються готельєри або відповідальні співробітники при виборі електронних замків.

Вибір електронних готельных замків

Вибір електронних замків для готелю – відповідальний крок, який може вплинути на статус готелю. Готельєри можуть припускатися помилок, не провівши достатнього дослідження ринку електронних замків для готелів. Це може призвести до вибору не оптимального рішення для свого бізнесу. На сьогоднішній день пропонується безліч різних моделей електронних замків різних виробників, кожна з яких має свої особливості, переваги та недоліки.

Однією з найпоширеніших помилок, наприклад, є купівля електронних замків на маркетплейсах, що не мають ні підтримки, ні інтеграції з PMS (система управління готелем) готелю, без сертифікатів пожежної безпеки та матеріалів низької якості не розрахованих на місця великої прохідності.

Електронні замки

Кожен готель має свої особливості та потреби. Помилка полягає у виборі електронних замків, які не підходять під конкретні умови та вимоги готелю чи формат роботи. Наприклад, готель має величезний курортний готель, а в номерному фонді стоять електронні офлайн замки. Кожен замок автономен і обслуговування таких пристроїв вимагатиме значну увагу персоналу, крім того є людський чинник «лівих поселень». Набагато зручніше, коли замки, сенсорні таблички та інші пристрої об’єднані в онлайн мережу та інтегровані із системою керування готелем. Такий програмно-апаратний комплекс має компанія Омнітек.

Вибір електронних замків з обмеженою функціональністю може призвести до незручності для гостей та працівників готелю. Готель встановив замки, а відкриваються вони тільки ключ-картами, для когось це цілком прийнятно, а для когось вкрай не зручно. Наприклад, для апарт-готелів, де номерний фонд, розміщений на великій території набагато зручніше, коли гість проводить бронювання та отримує смс, або електронний лист, з кодом доступу та іншою інформацією, і заселяється в готель без участі служби розміщення. На сучасному ринку є електронні замки з кодовими панелями, які цілком впораються з такими завданнями.

При виборі електронних замків для готелів, однією з найпоширеніших помилок, яку роблять готельєри, є прагнення заощадити на якості та надійності замків, функціоналі програмного забезпечення, в гонитві за нижчою ціною.

У першу чергу, низька якість електронних замків може призвести до частих поломок та неполадок, що створить незручності як для гостей, так і для персоналу готелю. Постійні проблеми із замками вимагатимуть додаткових витрат на їх ремонт чи заміну, що спричинить додаткові витрати та втрату часу.
Повернемося до тих самих маркетплейсів, швидко обміняти замок, навіть за гарантією не вийде, а якщо зламалася лише деталь замку, доведеться повністю міняти замок тільки повністю. Набагато вигідніше та зручніше співпрацювати зі спеціалізованими компаніями, які безпосередньо займаються електронними замками для готелів, таких як Омнітек. Такі компанії пропонують можливість зберігання набору запасних частин безпосередньо в готелі швидкого ремонту.

Недостатня підтримка з боку виробника або представника (дилера) може призвести до серйозних проблем та затримок у запуску роботи готелю. Важливо розуміти, що електронні замки – це складні пристрої та у разі виникнення проблем з боку персоналу або питань з налаштування обладнання, швидка реакція та компетентна допомога з боку виробника або представника (дилера) можуть бути критично важливими для початку роботи або збереження нормального функціонування готелю.

Проігнорувати досвід підрядника при встановленні електронних замків для готелю може бути серйозною помилкою. Підрядники, які вже мають великий досвід роботи в обладнанні готелів під ключ, можуть надати цінні поради та рекомендації щодо вибору обладнання саме для вашого проекту. Фахівець завжди допоможе вибрати електронні замки, розповість про їх особливості, порадить яку систему вибрати онлайн чи офлайн, допоможе уникнути потенційних проблем та помилок при виборі та встановленні, направить на грамотний вибір для інтеграції із системою керування готелем. Тому завжди варто враховувати думку та досвід фахівців під час ухвалення рішення про впровадження нових технологій та систем у готелі.